verkopen verzameling magic

De plek voor 'collectible cardgames' zoals Magic, YuGi-Oh!, Pokémon en anderen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Hert
Meeple

verkopen verzameling magic

Bericht door Hert »

Hallo, ben tijdens het rommelen mijn oude magic collectie terug tegengekomen. Het is niet zo verschrikkelijk spectaculair (ben ergens in '95 begonnen, dus de echt dure kaarten waren toen al OOP).
Ik heb wel nog redelijk wat dingen zoals unlimited en revised dubbellanden (tropical island, bayou, underground sea), force of will, demonic tutor, sol ring,...

Hoe zou ik deze het beste ten gelde kunnen maken? Stijgen de prijzen voor dat soort dingen nog, of blijft het zowat hetzelfde?
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Re: verkopen verzameling magic

Bericht door spellenclubapeldoorn »

Hert schreef:Hallo, ben tijdens het rommelen mijn oude magic collectie terug tegengekomen. Het is niet zo verschrikkelijk spectaculair (ben ergens in '95 begonnen, dus de echt dure kaarten waren toen al OOP).
Ik heb wel nog redelijk wat dingen zoals unlimited en revised dubbellanden (tropical island, bayou, underground sea), force of will, demonic tutor, sol ring,...

Hoe zou ik deze het beste ten gelde kunnen maken? Stijgen de prijzen voor dat soort dingen nog, of blijft het zowat hetzelfde?
Ik zou losse kaarten op marktplaats en of op ebay zetten, of een keer naar een beurs en alles in een keer verkopen aan het handelaar...
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

Ik heb interesse! Laat maar weten wat je hebt en wat je ervoor wilt hebben.
Afbeelding
Seabie
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Seabie »

Op marktplaats worden vaak grote groepen kaarten tegelijk verkocht. Vaak levert dat geen jackpot op, maar je bent er dan wel van af.

Een andere optie is om kaart voor kaart te verkopen. Dat zie je vaker op e-bay, maar kan ook (misschien wel beter zelfs) op https://www.magiccardmarket.eu/. Het is wel erg arbeidsintensief, maar ja.
Afbeelding