Spellengek top-100: editie 2026
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Spellengek top-100: editie 2026
De nieuwe editie van de Spellengek top-100 is weer begonnen!
Ook dit jaar kun je weer mooie prijzen winnen als je een lijstje opstuurt, dus waar wacht je nog op?
Stemmen kan hier. Wil je een afschrift van je lijstje, vink dan het vakje onderaan het stemformulier aan.
Ook dit jaar kun je weer mooie prijzen winnen als je een lijstje opstuurt, dus waar wacht je nog op?
Stemmen kan hier. Wil je een afschrift van je lijstje, vink dan het vakje onderaan het stemformulier aan.
Labels:
-
Pura Vida
- Kardinaal
Re: Spellengek top-100: editie 2026
Een van de nadelen van het ouder worden is dat de tijd sneller lijkt te gaan. Daar gaan we alweer, onvermoeibaar georganiseerd door de enige echte Spellengek van Nederland. Leuk. Welk spel zal ik nu eens op 1 zetten?Peter Hein schreef: wo 01 apr 2026, 07:49 De nieuwe editie van de Spellengek top-100 is weer begonnen!
Edit: probeerde tot paar keer toe alles in te vullen met snedige commentaartjes erbij, maar tot twee keer toe raakte het scherm aan het eind weer leeg en een derde keer liep ik tegen een captcha fout aan. Heb hem nu een vierde keer gestuurd, maar dan zonder de toelichtingen erbij op één na. Om nou elke keer opnieuw alles in te tikken, ging mij wat ver. Heb overigens nog geen bevestiging van mijn lijstje binnen (wél aangevinkt), dus daar is misschien alsnog iets misgegaan?
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Ik heb ook mijn lijstje ingevuld en geen bevestiging ontvangen (wel aangevinkt).
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Het is allemaal handwerk, vandaar dat het niet meteen automatisch terug komt. Even geduld dus. Het komt goed.
-
Peter Hein
- Burgemeester
Klopt, dat soort dingen kunnen wij allemaal niet hoor. Bedankt voor je lijstje!
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
super! mijn lijstje weer ingeleverd!
~ Always look on the bright side of life ~

-
WTULTC
- Elfenkoning
Maakt het voor het kans maken op de prijsjes eigenlijk uit of je het formulier of Excel gebruikt?
Ik stuur namelijk ieder jaar mijn lijstje in Excel in (ik denk al vanaf het begin). Dan weet ik zelf namelijk wat ik heb aangepast tov vorig jaar, maar ik zou het vrij lullig vinden als mensen die via het formulier inzenden meer kans maken op een prijsje dan mensen die het old school aanleveren.
Ik stuur namelijk ieder jaar mijn lijstje in Excel in (ik denk al vanaf het begin). Dan weet ik zelf namelijk wat ik heb aangepast tov vorig jaar, maar ik zou het vrij lullig vinden als mensen die via het formulier inzenden meer kans maken op een prijsje dan mensen die het old school aanleveren.
-
Peter Hein
- Burgemeester
Vanzelfsprekend niet. Als we al onderscheid zouden maken, dan krijgen de Excelgebruikers meer kans, wat dat verwerkt aanzienlijk makkelijker.WTULTC schreef: do 09 apr 2026, 14:24 Maakt het voor het kans maken op de prijsjes eigenlijk uit of je het formulier of Excel gebruikt?
Ik heb wel even overwogen om mensen die Race op 1 zetten een 10x zo grote winkans te geven, maar dat vond de rest geen goed idee. Heel flauw.
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Peter Hein schreef: do 09 apr 2026, 14:51 Ik heb wel even overwogen om mensen die Race op 1 zetten een 10x zo grote winkans te geven, maar dat vond de rest geen goed idee. Heel flauw.
-
Peter Hein
- Burgemeester
Vergeet niet je lijstje op te sturen als je dat nog niet gedaan hebt (en wel wilt)!
Stemmen kan nog tot en met 30 april, het stemformulier vind je hier.
Drie spellen dingen om de titel van hoogste nieuwe binnenkomer, dat betreft een combinatie van diepzeebommen. Ik ben heel benieuwd hoe dat afloopt.
Stemmen kan nog tot en met 30 april, het stemformulier vind je hier.
Drie spellen dingen om de titel van hoogste nieuwe binnenkomer, dat betreft een combinatie van diepzeebommen. Ik ben heel benieuwd hoe dat afloopt.
-
Bert_
- Website beheerder
Ben al benieuwd!
Wat vrienden waar we wel eens mee spelen kregen ook interesse om mee te doen, dus deelnamelink gelijk maar doorgegeven.
Wat vrienden waar we wel eens mee spelen kregen ook interesse om mee te doen, dus deelnamelink gelijk maar doorgegeven.
-
Bart
- Beheerder
Mijn lijstje is binnen.
Vijftien spellen van vorig jaar staan er opnieuw op. Vijf nieuwkomers.
Vijftien spellen van vorig jaar staan er opnieuw op. Vijf nieuwkomers.
-
Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Vandaag de laatste dag, op de valreep mijn lijstje nog kunnen doorgeven.
Bedankt weer voor het organiseren en succes met tellen!
Bedankt weer voor het organiseren en succes met tellen!
-
Pura Vida
- Kardinaal
Kinderen worden groot: zoon 2, fervent speler, heeft volgens mij zijn eigen lijstje ingeleverd. 
-
Bart
- Beheerder
Pura Vida schreef: do 30 apr 2026, 11:17 Kinderen worden groot: zoon 2, fervent speler, heeft volgens mij zijn eigen lijstje ingeleverd.![]()