Heeft iemand ervaring met het bestellen op spellenzaak.nl? Leuke prijzen, maar toch voelt het ergens niet helemaal goed. Er is geen zoekbalk op de website en soms zijn spellen echt té goedkoop.
Ik heb een bericht via contactformulier gestuurd, maar al 5 dagen geen antwoord. Zie ook geen mogelijkheid tot achteraf betalen.
Al met al: graag hoor ik of iemand het kent/ al eens heeft besteld
.
Iemand ervaring met Spellenzaak.nl?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
Renehindriks
- Grote Dienaar
-
pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Re: Iemand ervaring met Spellenzaak.nl?
Je kunt altijd even hier kijken
https://webshopchecker.nl/shop/spellenwinkel-nl/
Ziet er op zich redelijk uit
Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 met Tapatalk

-
ijsvogel
- Meeple
https://www.budgetspelen.nl/nieuws/6162 ... ak+nl.html
Opheffingsuitverkoop verklaart de prijzen.
Zelf geen ervaring met bestellen daar.
Opheffingsuitverkoop verklaart de prijzen.
Zelf geen ervaring met bestellen daar.
-
Renehindriks
- Grote Dienaar
Bedankt voor de link. Je had 'spellenwinkel.nl' ingevuld ipv 'spellenzaak.nl'. Spellenzaak scoort een 5, mede door de zaken die ik al noemde. Ik heb het spel dat ik wilde inmiddels elders gekocht, draadje mag wel gesloten wordenpieter.schutz schreef: Je kunt altijd even hier kijken
-
Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Voor wat het waard is, ik heb er wat sleeves gekocht in de opheffingsuitverkoop en die zijn keurig binnen gekomen.
Het was mij alleen niet direct opgevallen dat het 50 sleeves per doosje waren i.p.v. 100 waardoor het toch geen bijster goede aanbieding was.
Het was mij alleen niet direct opgevallen dat het 50 sleeves per doosje waren i.p.v. 100 waardoor het toch geen bijster goede aanbieding was.
-
roubosga
- El Capitan
Maar dan heb je waarschijnlijk wel “premium sleeves” gekregen. En niet van die dunne velletjes die plakken en kreuken.Lucky Jack schreef: Voor wat het waard is, ik heb er wat sleeves gekocht in de opheffingsuitverkoop en die zijn keurig binnen gekomen.
Het was mij alleen niet direct opgevallen dat het 50 sleeves per doosje waren i.p.v. 100 waardoor het toch geen bijster goede aanbieding was.![]()
-
Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Nee, het waren absoluut hele mooie sleeves met matte finish. Dit waren mijn eerste matte sleeves, maar ik ben om hoor!roubosga schreef: Maar dan heb je waarschijnlijk wel “premium sleeves” gekregen. En niet van die dunne velletjes die plakken en kreuken.