WGG lanceert in mei een grote kortingsactie waar behoorlijk veel spellen aan meedoen.
Op sommigen is de prijs niet zoveel verlaagd, maar bij de meeste gaat het om een behoorlijke korting.
Kijk hier wat er te rapen valt.
Hands, Cubitos en 111 ants vind ik zelf aanraders.
Zitten er favorieten van jullie bij?
Over Splurt is niet zo heel veel te vinden, iemand deze al gespeeld?
Gerelateerd: kan de grote sale erop duiden dat de verkoop na een piek tijdens Corona terug normaliseert?
Sale tijdens mei bij White Goblin Games
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
Bert_
- Website beheerder
-
Amethyst141
- Regenmaker
Re: Sale tijdens mei bij White Goblin Games
De kleine uitbreidingen van Railroad Ink vind ik echt een aanrader! Veel variatie, en voor maar 3 euro per stuk.
Welke ik zeker niet ga kopen is Blast. Deze heb ik op het Spellenspektakel gespeeld en ik vond er helemaal niets aan.
Welke ik zeker niet ga kopen is Blast. Deze heb ik op het Spellenspektakel gespeeld en ik vond er helemaal niets aan.

-
Joel22
- Stamhoofd
Welke mainversie van Railroad Ink heb je? Ik teijfe tussen Blauw of Green. Alleen lijkt mij de uitbreiding Sky niet zo nuttig bij blauw.Amethyst141 schreef: De kleine uitbreidingen van Railroad Ink vind ik echt een aanrader! Veel variatie, en voor maar 3 euro per stuk.
-
Amethyst141
- Regenmaker
Ik heb Blauw en Geel en vind beide leuk. Blauw is wat simpeler, Geel wat uitgebreider dus het hangt af van mijn stemming waar ik zin in heb. Van de kleine uitbreidingen heb ik alleen (nog) hightech en futuristic. Deze vind ik allebei leuk. Sky heb ik nog nooit gespeeld, dus daar kan ik niets over zeggen.Joel22 schreef:Welke mainversie van Railroad Ink heb je? Ik teijfe tussen Blauw of Green. Alleen lijkt mij de uitbreiding Sky niet zo nuttig bij blauw.Amethyst141 schreef: De kleine uitbreidingen van Railroad Ink vind ik echt een aanrader! Veel variatie, en voor maar 3 euro per stuk.

-
Edwin84
- Elfenkoning
Heb je aanbeveling ter harte genomen en samen met Energy besteld. Amul en Mandala Stones er ook bij gedaan voor die prijs.Amethyst141 schreef:Ik heb Blauw en Geel en vind beide leuk. Blauw is wat simpeler, Geel wat uitgebreider dus het hangt af van mijn stemming waar ik zin in heb. Van de kleine uitbreidingen heb ik alleen (nog) hightech en futuristic. Deze vind ik allebei leuk. Sky heb ik nog nooit gespeeld, dus daar kan ik niets over zeggen.Joel22 schreef:Welke mainversie van Railroad Ink heb je? Ik teijfe tussen Blauw of Green. Alleen lijkt mij de uitbreiding Sky niet zo nuttig bij blauw.Amethyst141 schreef: De kleine uitbreidingen van Railroad Ink vind ik echt een aanrader! Veel variatie, en voor maar 3 euro per stuk.
Andere spellen die ik zag en netjes geprijsd zijn de Orleans uitbreidingen, Khora en Crystal Palace
-
Amethyst141
- Regenmaker
Leuk, ik ben benieuwd wat je ervan vindt!Edwin84 schreef:Heb je aanbeveling ter harte genomen en samen met Energy besteld. Amul en Mandala Stones er ook bij gedaan voor die prijs.Amethyst141 schreef:Ik heb Blauw en Geel en vind beide leuk. Blauw is wat simpeler, Geel wat uitgebreider dus het hangt af van mijn stemming waar ik zin in heb. Van de kleine uitbreidingen heb ik alleen (nog) hightech en futuristic. Deze vind ik allebei leuk. Sky heb ik nog nooit gespeeld, dus daar kan ik niets over zeggen.Joel22 schreef:Welke mainversie van Railroad Ink heb je? Ik teijfe tussen Blauw of Green. Alleen lijkt mij de uitbreiding Sky niet zo nuttig bij blauw.Amethyst141 schreef:De kleine uitbreidingen van Railroad Ink vind ik echt een aanrader! Veel variatie, en voor maar 3 euro per stuk.