Spellenblog SpinLi - spellen in één oogopslag
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
arne
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Spellenblog SpinLi - spellen in één oogopslag
Sinds kort ben ik bezig met het maken (opfrissen) van onze spellenblog. Aangezien héél wat van onze lezers vooral geïnteresseerd zijn in de imprESSENs die we publiceren, heb ik besloten om me daar op te richten. Op volgend adres : spinli.wordpress.com vind je dan ook enkel en alleen onze impressies van de spellen die we spelen. Een korte, bondige samenvatting van plus- en minpunten en een slotconclusie die je hopelijk een zicht geeft of een spel al dan niet iets voor jou is.
Voorlopig blijven beide blogs naast elkaar bestaan, dus ook op onze oude blog kan je terecht voor langere spelbeschrijvingen, een zéér beperkte portie spellennieuws en onze imprESSENs (die voorlopig dubbel verschijnen). Zo gauw we tevreden zijn met de lay-out en look van onze nieuwe blog zullen we naar alle waarschijnlijkheid stilaan volledig gaan overschakelen, maar dit zijn nog maar toekomstplannen.
Ik hoop u alleszins eens (of meermaals) te mogen ontvangen op onze nieuwe adres. Laat gerust ook advies achter op dit draadje zodat ik nog meer tegemoet kan komen aan jouw wens. Maar laat me eerst en vooral duidelijk stellen dat mijn imprESSENs persoonlijk zijn, ik vraag niet om akkoord te gaan, het is mijn gevoel dat ik bij een bepaald spel of een bewuste speelsessie heb gehad.
Veel leesplezier!
Voorlopig blijven beide blogs naast elkaar bestaan, dus ook op onze oude blog kan je terecht voor langere spelbeschrijvingen, een zéér beperkte portie spellennieuws en onze imprESSENs (die voorlopig dubbel verschijnen). Zo gauw we tevreden zijn met de lay-out en look van onze nieuwe blog zullen we naar alle waarschijnlijkheid stilaan volledig gaan overschakelen, maar dit zijn nog maar toekomstplannen.
Ik hoop u alleszins eens (of meermaals) te mogen ontvangen op onze nieuwe adres. Laat gerust ook advies achter op dit draadje zodat ik nog meer tegemoet kan komen aan jouw wens. Maar laat me eerst en vooral duidelijk stellen dat mijn imprESSENs persoonlijk zijn, ik vraag niet om akkoord te gaan, het is mijn gevoel dat ik bij een bepaald spel of een bewuste speelsessie heb gehad.
Veel leesplezier!
Laatst gewijzigd door arne op do 17 nov 2022, 17:48, 3 keer totaal gewijzigd.
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Re: Enkel de recensies
Ik ben fan van je nieuwe site! Hij is veel mooier en overzichtelijker! Ik lees ook enkel de impressens, dus voor mij is het ideaal. Keep up the good work 
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
+1ditterio schreef: Ik ben fan van je nieuwe site! Hij is veel mooier en overzichtelijker! Ik lees ook enkel de impressens, dus voor mij is het ideaal. Keep up the good work![]()
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
arne
- Burgemeester
Ik zou nog graag een zoekfunctie installeren op de startpagina, maar het lijkt niet mogelijk aangezien ik een bestaande template gebruik.
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Worden de oude recensies ook aan de nieuwe site toegevoegd of start het vanaf Near & Fear?
-
arjen88
- Grote Dienaar
Leuk en lekker overzichtelijk! Snel een korte impressie top.
-
arne
- Burgemeester
Op zich zou ik die wel willen overzetten, maar dit wordt dan een huzarenstukje, want je kan ze niet gewoon in z'n totaliteit kopiëren volgens mij. Dan moet ik ze allen handmatig, stuk voor stuk, overzetten. Dus ... ik weet het nog niet. Bovendien zijn de oudere imprESSENs ook op een iets andere manier geschreven (zonder conclusie, sommigen erg beknopt, ...).ditterio schreef: Worden de oude recensies ook aan de nieuwe site toegevoegd of start het vanaf Near & Fear?
Ik weet ook niet of er veel gegadigden gaan zijn voor de imprESSEN van pakweg El grande. Misschien houd ik het beter bij de nieuwere spellen die ik voor de kiezen krijg. Maar ... zeg nooit nooit (als ik eens veel tijd heb en geen speelkameraden om mijn hobby te beoefenen).
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Je zou ook de oude impressens stelselmatig opnieuw kunnen publiceren, maar indien nodig er een conclusie aan toevoegen en extra min- of pluspunten toevoegen. Dat lijkt me nog interessanter, maar dan moet je NOG meer tijd hebben
Misschien vind je een spel dat je twee jaar geleden fantastisch vond vandaag minder goed of omgekeerd?
Misschien vind je een spel dat je twee jaar geleden fantastisch vond vandaag minder goed of omgekeerd?
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Ik weet niet of je al je gespeelde spellen een quotering op BGG geeft, maar het zou leuk zijn als deze score bij de recensie zou staan. Het is maar een suggestie hoor, voel je hiervoor zeker niet verplicht 
-
arne
- Burgemeester
Bedankt voor de tip, het overwegen zeker waardditterio schreef: Ik weet niet of je al je gespeelde spellen een quotering op BGG geeft, maar het zou leuk zijn als deze score bij de recensie zou staan. Het is maar een suggestie hoor, voel je hiervoor zeker niet verplicht![]()
-
arne
- Burgemeester
Dat is zeker interessant, als ik een spel na lange tijd nog eens speel, durf ik de quotering op BGG ook aan te passen. Maar ik vind het wel belangrijk dat je het allemaal blijft zien in de tijdsgeest waarin het spel werd ontwikkeld. Spellen evolueren op dit moment ook enorm snel.ditterio schreef: Je zou ook de oude impressens stelselmatig opnieuw kunnen publiceren, maar indien nodig er een conclusie aan toevoegen en extra min- of pluspunten toevoegen. Dat lijkt me nog interessanter, maar dan moet je NOG meer tijd hebben![]()
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Hi Arne, prima ontwikkeling dit.
Zal mijn waardering binnenkort effectueren middels een link op mijn site.
-
arne
- Burgemeester
Fantastisch, dank je wel. Ik ga binnenkort ook nog links toevoegen en je zal er ook zeker tussen staan.Erwin schreef: Hi Arne, prima ontwikkeling dit.
-
Waut
- Regenmaker
Voor mijn portemonnee en toekomstige kastruimte iets minder top
Voor mijn portemonnee en toekomstige kastruimte iets minder top
-
arne
- Burgemeester
Hou zeker onze nieuwe site in het oog, want daar verschijnen de imprESSENs nog iets sneller dan op de oude blog.
@ de moderatoren van het forum : 't zou fijn zijn als de nieuwe blog wordt opgenomen in het portaal bij recensieblogs
@ iedereen : je kan ook abonneren op de blog, dan wordt je op de hoogte gehouden van nieuwe posts
@ de moderatoren van het forum : 't zou fijn zijn als de nieuwe blog wordt opgenomen in het portaal bij recensieblogs
@ iedereen : je kan ook abonneren op de blog, dan wordt je op de hoogte gehouden van nieuwe posts