GRATIS verzending binnen Nederland bij Boardgameshop.nl
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
Zedaeni
- Grote Dienaar
Re: GRATIS verzending binnen Nederland bij Boardgameshop.nl
Gaan jullie met de tijd ook andere merken sleeves verkopen, zoals mayday? 
-
BoardgameShop.nl
- Jakkiebak!
We zijn bezig om inderdaad langzaam aan het assortiment verder uit te breiden, en daar vallen andere merken card sleeves ook tussen (Mayday, Ultra Pro, Dragon Shield).
-
BoardgameShop.nl
- Jakkiebak!
Nu beschikbaar in onze winkel:
- Mage Knight Board Game Ultimate Edition - 107,95

Vandaag binnen gekomen.
KeyForge: Call of the Archons Decks a 11,50 (Gratis verzending)

Vanaf 24 januari beschikbaar
A Game of Thrones - Mother of Dragons (NL) - 35,95

- Mage Knight Board Game Ultimate Edition - 107,95

Vandaag binnen gekomen.
KeyForge: Call of the Archons Decks a 11,50 (Gratis verzending)

Vanaf 24 januari beschikbaar
A Game of Thrones - Mother of Dragons (NL) - 35,95

-
BoardgameShop.nl
- Jakkiebak!
Vanaf morgen 31 Januari beschikbaar:
Arkham Horror LCG: The Circle Undone
- Nieuwste expansion

Ben je ook een Arkham Horror LCG fan, en wil je geen enkele Mythos Pack missen van de nieuwste cycle ? Wij hebben een abonnementservice. Met deze service ontvangt jij automatisch de Mythos Packs zodra ze worden uitgebracht. Registreren is volledig gratis, zonder verborgen kosten, en je kunt op elk moment annuleren. Bekijk het hier
Arkham Horror LCG: The Circle Undone
- Nieuwste expansion

Ben je ook een Arkham Horror LCG fan, en wil je geen enkele Mythos Pack missen van de nieuwste cycle ? Wij hebben een abonnementservice. Met deze service ontvangt jij automatisch de Mythos Packs zodra ze worden uitgebracht. Registreren is volledig gratis, zonder verborgen kosten, en je kunt op elk moment annuleren. Bekijk het hier
-
BoardgameShop.nl
- Jakkiebak!
Speciaal voor Valentijn
Zijn jij en je lief allebei fan van uitdagende bordspellen, dan hebben wij bij BoardgameShop het ideale Valentijns cadeau. Speciaal voor Valentijn hebben wij namelijk “Fog of Love” in de aanbieding. “Fog of Love” is een Engelstalige roleplay game voor twee personen en kan het best omschreven worden als “relatie-simulator”. Je kruipt in de huid van twee mensen die elkaar net leren kennen en er gaandeweg achter komen of ze bij elkaar passen of niet. Een unieke kans om samen nog meer tijd door te brengen….

Nieuw in het assortiment:

Nieuw in het assortiment:

-
BoardgameShop.nl
- Jakkiebak!
-
BoardgameShop.nl
- Jakkiebak!
-
BoardgameShop.nl
- Jakkiebak!
Kickstarters nu bij BoardgameShop
Kickstarters bij BoardgameShop !!
Ben je het zat om eerst te moeten betalen voor een spel dat pas na maanden wordt geleverd, en ervaring met Kickstarter leert, dat het nogal eens wordt uitgesteld. Bij BoardgameShop, hoef jij pas te betalen als jij het spel al uitgepakt hebt en wellicht al reeds gespeeld
Reserveer nu een exemplaar (gelimiteerd), en betaal pas bij aflevering (Afterpay)
PALADINS OF THE WEST KINGDOM (DELUXE EDITION)

ARCHITECTS OF THE WEST KINGDOM (DELUXE EDITION)

COLOMA (DELUXE EDITION

Ben je het zat om eerst te moeten betalen voor een spel dat pas na maanden wordt geleverd, en ervaring met Kickstarter leert, dat het nogal eens wordt uitgesteld. Bij BoardgameShop, hoef jij pas te betalen als jij het spel al uitgepakt hebt en wellicht al reeds gespeeld
Reserveer nu een exemplaar (gelimiteerd), en betaal pas bij aflevering (Afterpay)
PALADINS OF THE WEST KINGDOM (DELUXE EDITION)

ARCHITECTS OF THE WEST KINGDOM (DELUXE EDITION)

COLOMA (DELUXE EDITION

-
StanTem
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Die laagste prijzen waarmee je adverteerde in je eerste bericht kloppen toch niet hoor...
Verschil van 16 euro op Coloma bijvoorbeeld in vergelijking met de winkel waar ik mijn spellen koop. Al moet daar wel nog verzending betaald worden, maar dan nog.
Jouw website is wel een stuk aantrekkelijker
Maar goed, kan je aan expansions van Rise of Moloch geraken?
Verschil van 16 euro op Coloma bijvoorbeeld in vergelijking met de winkel waar ik mijn spellen koop. Al moet daar wel nog verzending betaald worden, maar dan nog.
Jouw website is wel een stuk aantrekkelijker
Maar goed, kan je aan expansions van Rise of Moloch geraken?
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Winkeliers publiekelijk afzeiken over hun prijzen? Is dat de nieuwe trend op BSM?StanTem schreef: Die laagste prijzen waarmee je adverteerde in je eerste bericht kloppen toch niet hoor...
-
StanTem
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge
Als er geadverteerd wordt met de goedkoopste prijzen, dan mag de verkoper erop gewezen worden dat die bewering niet klopt.Erwin schreef:Winkeliers publiekelijk afzeiken over hun prijzen? Is dat de nieuwe trend op BSM?StanTem schreef: Die laagste prijzen waarmee je adverteerde in je eerste bericht kloppen toch niet hoor...
Zij adverteren openlijk, potentiële klanten wijzen hen er openlijk op. Snap niet wat uw probleem is.
En heb het u al gezegd, maar mogen enkel uitgevers 'afgezeikt' worden misschien?
-
BoardgameShop.nl
- Jakkiebak!
Wij hebben over het algemeen lage prijzen (bordspellenvergelijk), hoeven niet atijd de laagste zijn, aangezien wij altijd gratis verzending aanbieden, bovendien kan Coloma misschien bij jouw winkel goedkoper zijn, maar is het dezelfde editie? Kun je achteraf betalen? Krijg je regelmatig updates?
Kortom er is meer dan een lage prijs.
We wilden iets nieuws aanbieden op de spellenmarkt, namelijk voorfinanciering van Kickstarters, waar je eerst moet betalen, en pas na 6-7 maanden het spel in handen hebt, als de levering, niet uitgesteld wordt. Onze prijzen zijn gelijk of lager dan via Kickstarter. Onze aanbieding is inclusief verzending en de service van achteraf betalen. Als men iets probeer te doen om meer mensen aan het spelen te krijgen, en dan publiekelijk worden terechtgewezen vind ik absoluut niet passen in dit forum. Dit forum zou deze initiatieven moeten toejuichen, of aangeven waar het beter kan, met argumenten.
We wilden iets nieuws aanbieden op de spellenmarkt, namelijk voorfinanciering van Kickstarters, waar je eerst moet betalen, en pas na 6-7 maanden het spel in handen hebt, als de levering, niet uitgesteld wordt. Onze prijzen zijn gelijk of lager dan via Kickstarter. Onze aanbieding is inclusief verzending en de service van achteraf betalen. Als men iets probeer te doen om meer mensen aan het spelen te krijgen, en dan publiekelijk worden terechtgewezen vind ik absoluut niet passen in dit forum. Dit forum zou deze initiatieven moeten toejuichen, of aangeven waar het beter kan, met argumenten.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
GRATIS verzending binnen Nederland bij Boardgameshop.nl
Ik juich het toe; maak je niet te veel zorgen over opbouwende of andere kritiek en blijf mooi ondernemen en kijken naar wat er wél is in plaats van wat er níet is. Mooi initiatief voor een aantal vrienden van me die Kickstarters nét iets te spannend vinden; ze zijn nu niet overgeleverd aan particulieren die (extra) spellen kopen om ze tegen woekerprijzen aan te bieden na levering. Voor de rest is er gewoon extra keuze: ik vind Kickstarter wel avontuurlijk dus zal het blijven doen. Als ik er een keer eentje mis en spijt krijg (en dat gebeurt regelmatig #root) dan kan ik voortaan bij jullie terecht!BoardgameShop.nl schreef: Wij hebben over het algemeen lage prijzen (bordspellenvergelijk), hoeven niet atijd de laagste zijn, aangezien wij altijd gratis verzending aanbieden, bovendien kan Coloma misschien bij jouw winkel goedkoper zijn, maar is het dezelfde editie? Kun je achteraf betalen? Krijg je regelmatig updates?
-
Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke
StanTem valt niemand aan, is beleefd, gebruikt feiten en onderbouwt zijn punt. Dat siert hem!

-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik weet uit ervaring dat jij dat inderdaad graag doet (had je het laatst niet over gatachterlijke spellen van een kleine Vlaamse uitgever?).StanTem schreef: En heb het u al gezegd, maar mogen enkel uitgevers 'afgezeikt' worden misschien?
Los van de persoon. Ik heb de indruk dat deze winkelstraatpagina's zijn bedoeld als een digitale etalage voor winkels. Als dat inderdaad zo is, vind ik het ongepast om hier discussies over prijzen te voeren. In overdrijvende taal: we staan toch ook niet voor onze lokale speciaalzaak op straat te brullen dat Amazon goedkoper is? Wanneer we hier zulke discussies voeren, kan ik me voorstellen dat winkeliers geen trek meer hebben in deze reclamezuil. Zou jammer zijn.
Maar ja, voor hetzelfde geld heb ik een afwijkende mening en jaag ik als het ware op windmolens.
Kan een moderator eens een keer uitleggen waarvoor deze winkelstraat is bedoeld?