Goedendag spel fanaten,
momenteel ben ik bezig met een opleiding engineering (product ontwikkeling) hiervoor ben ik van plan een eigen spel op de markt te brengen.
Vanuit mijn opleiding wordt ik echter verplicht een begeleider te hebben, wie ervaring heeft met het produceren van een analoge spel, die mij eens per week kan helpen om een vraag of 2 te beantwoorden en mij aan het einde van de rit kan beoordelen.
Mijn kennis en ervaring is breed op het gebied van productietechnieken en materiaalkennis zowel als het gebruik van illustrator. Waar ik de hulp voornamelijk bij nodig zal hebben is de wijze van marketing en het vinden van contacten binnen de markt.
Periode van eind maart tot 29 juli.
beschikbaar 1 uur per week.
Informatie bieden rondom marketing
-hoe bereik je snel de juiste doelgroep.
-wat is de beste plek voor de verkoop.
Informatie bieden rondom contacten op de markt.
-mogelijke producenten.
-verdiepende kennis hoe je omgaat met grootschalige verkoop.
Als je mij zou willen helpen mijn studie af te ronden hoor ik graag van je.
En dan zal ik je mijn daadwerkelijke naam vertellen.
Vriendelijke groet,
MrFinkleberry.
afstudeerstage hulp
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
- Uno
afstudeerstage hulp
Laatst gewijzigd door MrFinkleberry op di 08 mar 2022, 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: afstudeerstage hulp
Hallo Mr. Finkle. Kan je verduidelijken waaraan je begeleider precies moet voldoen. Ik lees “ooit zelf een spel geproduceerd” en “marketing en uitgeven” door elkaar heen. Er zijn mensen actief op dit forum die voldoen aan één of zelfs beide eisen.
Maar wat is het nu precies? Wat vraag je van die persoon (hoeveel uur per maand en voor welke periode) en - niet geheel onbelangrijk - wat is je echte naam?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Maar wat is het nu precies? Wat vraag je van die persoon (hoeveel uur per maand en voor welke periode) en - niet geheel onbelangrijk - wat is je echte naam?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- xkneepkens
- Grote Dienaar
- Contacteer:
Goede reactie inderdaad van Mazinho. Als je die punten verduidelijkt dan kan je me altijd een berichtje sturen op alexander@jollydutch.com
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat hij zijn echte naam (nog) niet bekendmaakt is toch niet raar? Wie zet er nu zijn naam overal maar online op fora? Dat is de hele reden waarom we 'nicknames' hebben. Die echte naam zal wel komen zodra iemand interesse toont neem ik aan...
Maar voor de rest kan ik me inderdaad wel voorstellen dat voor geïnteresseerden iets meer info wel handig zou zijn.
Maar voor de rest kan ik me inderdaad wel voorstellen dat voor geïnteresseerden iets meer info wel handig zou zijn.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]